2010 m. kovo 15 d., pirmadienis

brainwash'ingas.


Faktas tas, kad aš esu sumautas bloggeris. Niekaip negalėjau prisiversti parašyti kažką. Gal todėl, kad visko buvo per daug, o gal todėl, kad tai buvo skaudu, o gal todėl, kad aš pavečnamu "suck @ life"?.

Gausiįgalvą. Kartu sau, kaip kasdieninę mantrą. Nežinau kdoėl, nežinau kam, tik žinau, kad man padeda. Į kurią pusę pasakyti negaliu, nes taip pogi nežinau. Boži ti moj, aš nieko nežinau. Gaš. Užsiknisimas yra blogai.

Pastarieji mano gyvenimo mėnesiai tikrai nėra priskiriami "protingiems" ir "adekvačiems". Perskaitę visus bullet point'us suvoksite apie ką aš:
  • mečiau darbą;
  • susipykau su ilgalaikiu gyvenimo partneriu;
  • išsikėliau iš nuomuojamo būsto;
  • įsikėliau gyventi pas draugę;
  • numirė mano žiūrkpalaikis;
  • įsimylėjau Jared Padalecki iš "Supernatural". Jo negalima neįsimylėti ar ne? Ar neeeee?http://static.desktopnexus.com/wallpapers/23162-bigthumbnail.jpg;
  • apsiverkiau, kad jis vedė;
  • nusipirkau krūvą naujų batų;
  • išleidau paskutinius pinigus, kuriuos turėjau;
  • balandžio pirmą pradedu darbą Škotijoje, Edingurge;
  • peržiūrėjau visas iki šiol išleistas "Supernatural" serijas (pirmas - ketvirtas plius neišbaigtas penktas);
  • parinuosi, kad artimiausia serija tik po kelių savaičių;
  • susipykau su geriausia drauge, nes ji pareiškė, kad aš esu buka kalė;
  • elgiausi, kaip kalė, nes jeigu jau ji taip mano, tegu pamato, kokia kalė aš galiu būti iš tikrųjų;
  • susitaikiau su tėčiu;
  • susipykau su mama... "n" kartų;
  • subraižiau draugo mašiną;
  • susipykau su mašinos saviniku;
  • pradėjau rukyti, kaip kaminas;
  • prisigėriau penkis kartus iki "samaliotų" stadijos;
  • pūčiau žolę;
  • perskaičiau "Dievų miškas" - du kartus;
  • verkiau skaitydama knygą;
  • jaukiausi iki ašarų žiūrėdama "New Moon" - geriausia mano matyta knygos parodija iki šiol;
  • neparašiau laiško Lurai;
  • parašiau savo testamentą;
  • suvokiau, kad neturiu niekam ko palikti;

Gaila, kad nebeturiu nekaltybės, nes per šį laikotarpį tikrai būčiau ją praradusi.

Panda sako pasiklausykime šios dainos:


3 pamąstymas (-ai):

Anonimiškas rašė...

Nuoširdžiai tau pasakysiu, kad tau tikrai laikas pasigydyti. Tau tikrai kažkas ne taip.

Laura rašė...

Aš taip ir nujaučiau, kad pas tave kažkas darosi. Nes negavau laiško ir čia senokai nerašei. Tai vis pagalvodavau apie tave, ar viskas gerai:/

Mergyt, kokie įvykiai pas tave...Net nebūčiau pagalvojus, kad taip.

Piktas gnomas Arvydas rašė...

O man tai atrodo, kad gyveni labai paprastą statistinio lietuvio gyvenimą ;) Welcome to UK ;)

Rašyti komentarą