2010 m. sausio 16 d., šeštadienis

I'm suck.






I think celebrities suck.
Eddie
Vedder//
me too, thinks
so


Šiaip aš užknisu ir žiauriai. O turbūt labiausiai save. Why not? Esu sumauta
blogger'ė, nes tingiu ką nors rašyti. Tikrai, nuoširdžiai, didžiai tingiu. Bet
reikia. Kaip sako mano kaimynas Asilas-Debilas-Jonas-Senas Susmirdęs Diedas
"Privalai, vaikeli, privalai...". Vietoj daugtaškio Jūs, mano mielieji, galite
įrašyti bet ką. Stabiliai bet ką. Vis tiek neikam nebus įdomu.


Darbas užknisa. Totally. Todėl nusprendžiau kovą jį mesti. O va tada net
nebežinau iš ko aš gyvensiu. Gal mano Tyroji-Nuostabioji-Tikroji-Gyvenimo
Didžioji Meilė mane išlaikys? Su juo dar neaptariau šio savo gyvenimo vingio. O
reikėtų. Blem, ir vėl reikėtų. Koks yra žodžio "reikėtų" sinomimas? Privalėti?
Dar šūdiniau skamba. GYvennat poroje, mano Mielieji vaikai, visada ateina tas
momentas kai negali net nusišikti be kito žinios. Turi teirautis: "Mielasis, ar
nenori eiti myšti, nes aš labai noriu šikti?"

Užknisa. Labiausiai turbūt
Jūs tai, kad šis šrašas yra apie nieką. Taip taip taip. Apie nieką.


O davai pažaidžiam žaidimą? Nūūūūūū, davai. Jūs man užduodate kokius tik
norite klausimus, o aš atsakau. Tiesiai šviesiai.

Beja, LAURAAAAAAA, kodėl tu man, *pyp*, neatrašai į laišką???

Aš tavęs noriu ir pasiilgau.

15 pamąstymas (-ai):

Anonimiškas rašė...

Pasigydik.

panda rašė...

čia teiginys.

stateless rašė...

I'm suck? Tu čia spešul parašei su klaida? ;D
Sorry, kad kabinėjuos, bet aš būsima anglų filologė. Tai mano kraujyje. lol

Jei nori mest darbą, tai mesk. Juk gyventi reikia taip, kaip tu nori, o ne taip, kaip nori kažkas kitas. I mean srsly, ieškok kokio įdomesnio užsiėmimo ir pamatysi, kad taip linksmiau gyvent. :D

panda rašė...

Mano pavadinimo lietuviškas variantas turėtų skambėti taip: aš esu užknisimas. na pažodinis angliškas vertimas turbūt būtų aš esu čiulpimas. :)
Irgi neblogai.
Metu. Viskas. Vakar tiksliai apsisprendžiau, o va kai mesiu varysiu į UK. Tik belieka įkalbėti draugą. Jis kažkaip ne taip entuziastingai nusiteikęs mesti darbą/gyvenimą ir t.t. Bet manęs mesti irgi nenori. Labiau.

Laura rašė...

Kokį laiškąąąą? Nieko negavau, nors tikrinuos kiekvieną dieną:///
Ir šiaip galvojau užmiršai mane:(

NEBENT....tu čia kitą Laurą turi omenyje:D

panda rašė...

LAURAAAAAAAAA. apie kokią kitą Laurą tu čia dabar šneki. aš tau turbūt penkis A4 formato lapus prirašiau ir dar vaizdinės medžiagos prikroviau. kaip tai tu negavai? KAIP?

Laura rašė...

:////

gal blogai adresą užrašei? nes tikrai nieko negavau:(

panda rašė...

ne nūūūūūūūū. рлорлрыларрровшгкугшю. pyp. nieko. šian vakare prisėsiu ir tau vėl parašysiu. ir adresą sutikrinsiu. ne nūūūūū, bet kodėl tu negavai??? kaip užknisa.

o šiaip aš tavęs ir tavo protingų minčių pasiilgstų ir netgi labailabailabai.
(huge hug)

Laura rašė...

o tai tu pažiūrėk į išsiųstus laiškus, turėjo likt:)

Aš tavęs beprotiškai pasiilgau:* kaip smagu būdavo pasvaigti ar rimtai pakalbėti...bei skaityti tavo mintis ir jas pasakyti prieš tau tai padarant:DD ech, seni geri laikai:))

panda rašė...

Laura, man vis ateina laisko demonai ir jis aiskina, kad tau laisko issiusti negaliu. kodel???

Laura rašė...

tai tikriausiai blogas adresas...

Tokį rašai?
ljureviciute@gmail.com

Laura rašė...

Dabar pažiūrėjau, kur buvau rašius savo emeilą...praleidau i raidę tada, dėl to tau ir neišsisiuntė:DDD

panda rašė...

O po to aš dar blyn ir kalta lieku, kad tu mano laiškų negauni. ne nūūūū, Laura, kažkaip nekažką. :)

Monica rašė...

i have jacket ujust like that in your picture ! :)

thesilentswagger.blogspot.com

Laura rašė...

Tai juk aš tavęs ir nekaltinau:(

Rašyti komentarą